Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, wordt u herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op uw persoonlijke voorkeuren en kunnen we u relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Voor meer informatie kunt u kijken bij ons cookie- en privacybeleid.
Ik ga akkoordDit bericht is langer dan 12 maanden geleden gepubliceerd, de informatie die u leest kan verouderd zijn, bezoek ons Actueel gedeelte voor recentere ontwikkelingen.
Bilanx doet elke dag haar uiterste best om haar klanten optimaal te bedienen. Echter er is altijd ruimte voor verbetering. Daarom heeft Bilanx eind vorig jaar een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Alle klanten van Bilanx zijn benaderd om ons van feedback te voorzien. Hier is ook veelvuldig gehoor aan gegeven. Inmiddels zijn de resultaten geanalyseerd en hebben wij de eerste conclusies getrokken.
Eind november hebben onze klanten een uitnodiging ontvangen voor ons klanttevredenheidsonderzoek. Twee weken later ontving men een herinnering met nogmaals de uitnodiging. Tot eind januari 2017 heeft men de tijd gekregen om het onderzoek in te vullen. Hier hebben ruim honderd klanten gehoor aan gegeven.
Het onderzoek bevatte drie gedeeltes. Gedeelte een bestond uit het meten van de behoefte van onze klant. Wat verwacht men van een accountant in het algemeen? Waarop selecteert met een accountant en welke diensten moeten worden aangeboden. Gedeelte twee waren vragen over de tevredenheid. Hoe tevreden is onze klant in het algemeen over de dienstverlening die we haar bieden. Gedeelte drie was optioneel en bevatte verdiepende vragen over de tevredenheid. Het onderzoek duurde tussen de 10 en 30 minuten.
De belangrijkste conclusies van het onderzoek zijn visueel samengevat in een infographic. Heeft u interesse in deze infographic neem dan even contact met ons op.
Het klanttevredenheidsonderzoek heeft ons diverse inzichten gebracht. Verbeterpunten waar we de komende tijd mee aan de slag gaan. De volgende twee punten worden op korte termijn uitgevoerd:
Om een continue stroom van feedback te garanderen en te blijven verbeteren heeft de directie van Bilanx besloten jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. U kunt eind 2017 een uitnodiging verwachten. Noteert u het alvast in uw agenda? Heeft u vragen over ons klanttevredenheids onderzoek neem dan gerust contact met ons op.
Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!