In 1 minuut een helder beeld over Bilanx

Bilanx in 1 minuut!

Bilanx is een accountantskantoor en adviesbureau met vestigingen in Almelo en Hardenberg. Wij zijn een kantoor met meer dan 75 jaar ervaring, zijn in het bezit van een WFT-vergunning en richten ons op de regio Oost-Nederland. Wij zijn er voor bedrijven in het MKB, de agrarische sector, administratiekantoren, particulieren, stichtingen en verenigingen.

Wat doet Bilanx Accountants en Adviseurs?

Bilanx biedt u een bedrijfsadviseur, accountant, juridisch adviseur of  belastingadviseur die u in begrijpelijke taal adviseert en voorziet van een betrouwbaar advies.

Wij zijn een team van 40 professionals met uiteenlopende specialismen. Ons dienstenpakket is enorm breed waardoor wij u volledig kunnen ontzorgen. Of u ons nu nodig heeft voor uw financiële administratie, accountancy, salarisadministratie, fiscaal advies, financiële planning, estate planning, personeelsbeleid of pensioenadvies, Bilanx is van al deze markten thuis.

Waarom hebben we jullie advies en diensten nodig?

Omdat wij een stap verder gaan voor onze klanten. Wij proberen onze klanten te ontzorgen. Wij zorgen er niet alleen voor dat uw accountancy zaken goed geregeld zijn en dat wij u van een gedegen advies voorzien – u kunt rekenen op een blijvend actieve houding van onze kant. Wij zoeken regelmatig contact met u over de actuele situatie in uw branche en bedrijf. Wij gaan nu eenmaal graag een stapje verder. Ook voor u.

Wanneer moet u Bilanx inschakelen? Als u:

  • op zoek bent naar een vakkundige accountant die orde op zaken stelt in uw administratie.
  • een accountant zoekt die u in begrijpelijke taal adviseert.
  • een persoonlijke, laagdrempelige en toegankelijke accountant zoekt.
  • een accountant wilt die met grote zorg uw jaarrekening samenstelt.
  • uw salarisadministratie wilt uitbesteden.
  • fiscaal advies nodig heeft.
  • uw belastingaangifte uit handen wilt geven.
  • tijdelijk over extra administratief personeel wilt beschikken.
  • als ondernemer een onafhankelijk en objectief pensioenadvies wilt.
  • voor uw wensen een haalbare financiële planning wilt.
  • ontzorgen als belangrijk speerpunt ziet.
  • online uw boekhouding of uw salarisadministratie wilt bijhouden.

Laten we kennismaken!

We nodigen u graag uit om kennis te maken. Wij zijn altijd geïnteresseerd in de verhalen van de ondernemer en denken graag met u mee. Een kennismakingsgesprek en de kop koffie zijn bij ons altijd gratis. Vaak kunnen we uw eerste vragen direct beantwoorden.

Gerard Sanderman
Gerard Sanderman Directeur

Meer over Gerard
Adviesgesprek? Maak een afspraak of bel ons direct via 0546 549 530bereikbaar tot 18:00
Arjan staat u graag te woord
Menu
0546 549 530 [email protected]
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×