Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, wordt u herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op uw persoonlijke voorkeuren en kunnen we u relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Voor meer informatie kunt u kijken bij ons cookie- en privacybeleid.
Ik ga akkoordDit bericht is langer dan 12 maanden geleden gepubliceerd, de informatie die u leest kan verouderd zijn, bezoek ons Actueel gedeelte voor recentere ontwikkelingen.
Het bewust werken aan zelfontwikkeling helpt je om inzicht te krijgen in wie jij bent, waar je naar toe wilt en hoe je daar komt. Persoonlijke groei zorgt ervoor dat je nog beter in je vel zit, meer voldoening uit je werk haalt én het helpt je bij het verhogen van je eigen productiviteit. Hoe moeilijk het soms ook is om te weten waar je staat en waar je naartoe wilt. De DISC- en drijfverenanalyses geven je de juiste handvatten.
Groeien kun je als je weet waar je nu staat én waar je naartoe wilt, aldus Ivan Schuppert, 29 jaar oud en werkzaam als interim marketeer.
“Ik grijp graag de kans aan om te werken aan mijn persoonlijke groei. Echt stilstaan bij wie je bent, wat je wilt en waar je naartoe wilt, dat is voor mij persoonlijke groei. Een plan hebben om te komen waar je wilt komen. Niet geleefd worden maar zelf bewuste keuzes maken. Dit doe ik te weinig. De DISC- en drijfverenanalyse van Bilanx triggerde mij om hier echt even bij stil te staan en mijn persoonlijke groei aandacht te geven. Deze mogelijkheid heb ik daarom met beide handen aangenomen.
Tijdens het maken van de DISC- en drijfverenanalyse probeerde ik de vragen al wat te categoriseren waardoor ik een mogelijke uitkomst van de scan al wel zou kunnen raden. Na het maken van de scan had ik binnen no time de uitkomst in mijn mail ontvangen. Bij het doornemen van mijn analyses was ik enigszins verrast door de uitkomt van de DISC-analyse. Handel ik echt zo? Wil ik dit wel zijn? Deze vragen kwamen direct in mij op. In de drijfverenanalyse kon ik mij wel volledig vinden. Zo’n moment van: ja dit ben ik. Dit wil ik zijn. Dit zijn mijn intenties.
De meerwaarde zat voor mij in het verdiepende gesprek n.a.v. de uitkomsten van de analyse. Om zo nog beter te begrijpen wie ik ben en hoe je overkomt op een ander. Want dit is iets wat dagelijks terugkomt in mijn werk als marketeer. Om marketing te laten slagen moet je eerst weten wie je bent, wat je boodschap is maar nog belangrijker: waarom doe je wat je doet.
Gedurende het gesprek met Jorieke en Karin werd echt duidelijk wat de uitkomsten zeggen over hoe ik handel en overkom op anderen. Mij werd letterlijk een spiegel voorgehouden. Je leert jezelf gewoon beter kennen. Maar ook leer je waar ontwikkelmogelijkheden zijn, oftewel welke persoonlijke uitdagingen heb ik om te komen waar ik graag wil komen. Ik kan dit iedereen aanraden die graag bezig is mijn zijn/haar persoonlijke groei!”
Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!