Wij maken gebruik van cookies

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, wordt u herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op uw persoonlijke voorkeuren en kunnen we u relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Voor meer informatie kunt u kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik ga akkoord
Meer omzet voor uw administratiekantoor

Ondersteuningsconcept

Bilanx is er om administratiekantoren te ondersteunen. U kunt uw klant door middel van onze ondersteuning optimaal blijven bedienen. Naast het uitbesteden van specialistische werkzaamheden of opdrachten kunt u ons middels het ondersteuningsconcept waar nodig om raad en daad vragen. We zijn uw back-up, sparringpartner en adviseur.

Inhoud van het ondersteuningsconcept

Als afnemer van het ondersteuningsconcept kunt u gratis vier uur gebruik maken van de expertise van onze specialisten. Een specialist naar keuze komt bij u op kantoor om al uw vraagstukken door te nemen. U kunt dossiers voorleggen en u kunt lastige casussen bespreken. Daarnaast kunt u telefonisch contact opnemen met onze specialisten op het moment dat u daar behoefte aan heeft. Dus twijfelt u over een vraagstuk, heeft u een korte vraag of heeft u behoefte aan een sparringpartner, er is altijd een specialist beschikbaar waarmee u contact op kunt nemen.

Het ondersteuningsconcept administratiekantoren bestaat uit vijf elementen:

  • Deelname aan twee intervisiesessies per jaar
  • Deelname aan twee actualiteitensessies
  • 4 uur ondersteuning per jaar
  • 10% korting op reguliere uurtarief bij afname van het aantal uur dat vier overtreft
  • Ontvangst van branche-informatie, rekenmodellen en sjablonen

Een extra verdienmodel voor administratiekantoren

Als administratiekantoor kunt u vanuit het ondersteuningsconcept een extra verdienmodel binnen uw organisatie toevoegen. Op klantwerk wat u bij ons neerlegt krijgt u 10% korting op het reguliere uurtarief. Wij kunnen dit op twee manieren voor u verrekenen:

  1. Wij factureren het reguliere uurtarief direct aan uw klant (uw klant heeft dus geen extra kosten!), u krijgt van ons periodiek een creditfactuur ten hoogte van 10% van de gefactureerde omzet aan uw klanten.
  2. Wij facturen het reguliere tarief minus 10% aan uw kantoor, u kunt hierna zelf kiezen welk tarief u doorvoert aan uw klanten.

Wat kost het ondersteuningsconcept?

De kosten van het ondersteuningsconcept voor administratiekantoren bedragen €850,- excl. BTW per jaar. De looptijd van het contract is van 1 januari t/m 31 december en wordt bij een instap op een andere datum naar rato verrekend.

Laten we kennismaken!

We nodigen u graag uit om kennis te maken. Wij zijn altijd geïnteresseerd in de verhalen van de ondernemer en denken graag met u mee. Een kennismakingsgesprek en de kop koffie zijn bij ons altijd gratis. Vaak kunnen we uw eerste vragen direct beantwoorden.

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en de Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Gerard Sanderman
Gerard Sanderman Directeur

Meer over Gerard
Adviesgesprek? Maak een afspraak of bel ons direct via 0546 549 530bereikbaar tot 18:00
Arjan staat u graag te woord
Menu
0546 549 530 [email protected]
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×