Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, wordt u herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op uw persoonlijke voorkeuren en kunnen we u relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Voor meer informatie kunt u kijken bij ons cookie- en privacybeleid.
Ik ga akkoordAls bestuurslid van een vereniging of stichting bent u veelal betrokken bij de taken waar uw vereniging of stichting zich primair mee bezig wil houden. Echter dient u ook financiële en organisatorische taken uit te voeren waar u mogelijk minder verstand van heeft. Bilanx ondersteund u graag bij uw ledenadministratie, incassoproces, financiële administratie en administratief beheer.
U kunt bij Bilanx uw complete ledenadministratie uitbesteden. In onderling overleg bepalen wij wie wat bijhoudt en hoe de gegevens aangeleverd kunnen worden. De taak van uw secretaris en/of penningmeester wordt daardoor een stuk lichter zodat hij zich meer kan richten op het besturen van uw vereniging. Daarnaast hebben wij ruime ervaring met het administratieve en financiële beheer van Verenigingen van eigenaars.
Onze dienstverlening bestaat onder andere uit:
Als penningmeester draagt u zorg voor de financiële administratie van een stichting, vereniging, club of commissie. In veel gevallen gaat het om een vrijwillige maar waardevolle functie. Als penningmeester regelt u eigenlijk alle financiële zaken die bij de organisatie of stichting plaatsvinden. De meeste taken die horen bij het op orde houden van de boekhouding kunt u uitbesteden bij een Accountantskantoor. Daarvoor bent u bij Bilanx aan het juiste adres.
De ledenadministratie binnen uw vereniging of bestuur is geen activiteit die je er even bij doet. Dit vergt de nodige aandacht omdat u te maken heeft met privacy gevoelige gegevens en financiële zaken zoals contributies en sponsordeals. Hierdoor zijn er meerdere belangen. Het komt voor dat de Belastingdienst inzicht in de administratie wil. Dan is het gewenst dat alle financiële zaken netjes op orde zijn. Is dit niet het geval? Kan u hulp gebruiken? Of uw gehele Ledenadministratie uitbesteden? Bilanx helpt u graag bij het verzorgen van verschillende administratieve werkzaamheden zodat u de zaken op orde heeft.
We nodigen u graag uit om kennis te maken. Wij zijn altijd geïnteresseerd in de verhalen van u als bestuurslid en denken graag met u mee. Een kennismakingsgesprek en de kop koffie zijn bij ons altijd gratis. Vaak kunnen we uw eerste vragen direct beantwoorden. Neem gerust contact met ons op voor uw eerste vragen.
Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!